Jag fick magont idag på matchen...fyfasen

Nämen Hej.
Var ett tag sen vi hördes av, eller hur? Men jag har helt enkelt inte hunnit med. Och ja, jag kan förklara mig! Såhär har det legat till: Igår slutade jag tidigt, var med cissi efter skolan & vi solade den mesta tiden + att jag fixade hennes naglar(!) Dom blev ljuslila som "bakgrund" sedan en stor blomma i kanten på varje nagel som hade mörklila blad och en vit prick i varje blomma. Varför skrev jag allt detdär? JO! Jag kräver att få betallt Cecilia Lövgren. Jag vill.. ha..betallt..
Ja och idag då, har jag varit med Sandra efter skolan och vi solade lite grann och svalkade av oss med vattenslangen, det var skönt. Hehe det var det. Efter det hade jag match, kom nyss hem från den förresten!
Vi förlorade. BAJS.
Men såhär har det varit några matcher nu! VI har spelet, VI spelar bäst. Men vi åker på 2 enkla skitmål och vi kan inte sätta våra chanser.

Så nu vet ni hur det ligger till. Åååh imorgon är vi lediga, det är ju nationaldagen! Jag och Sandra Foppa Forsberg(ja! nu kan jag passa på att berätta för er att Sandras farbror är Leif Forsberg - legenden..i...gif sundsvall) iallafall så ska vi kanske ta en sväng till Sidsjön och bada. Och sola. SÅKLART. Men vi får se hur det blir.

Förresten gjorde jag och Sandra hemmagjorda Cappucinos(stavning?) idag, super smarrigt.
Nej nu rinner tiden iväg. Påmin mig om att blogga imorgon! Då kommer nog någon fin liten bild också.
Fan, jag kom på att jag har tappat bort min kamera. VART ÄR DEN?

kkkkkram / ida

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0