huvudvärk och hungrig

God morgon.. eller kanske inte nu längre

Idag vaknade jag typ halv 10 och kunde verkligen inte sova om, sjukt störande menmen.. Så jag klev upp, gick ner och hämtade ett stort glas med apelsinjuice sedan gick jag upp igen och satt mig här vid datorn. Och det är också här jag har spenderat hela min dag hitills. Mest bara suttit och kollat på Mcfly videos, läst deras blogg osv osv.. Ont i huvudet har jag idag med, verkar som att förkylningen bara blir värre och värre :/

Och just det, jag skulle ju städa rummet idag också, det är faktist ett måste även om jag inte orkar.. eller vill..
Men jag SKA.

Nä nu måste jag ner och göra lunch innan jag hungar ihjäl.
Kram / ida

Ni är bäst. ÄLSKA

M c F L Y



3 dagar kvar till aros.

Kommentarer
Postat av: sandra.

mcfly nörd :D hehe

2008-06-23 @ 16:18:03
URL: http://sandraef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0