fotbollskväll idag

Tjena fanz.
Idag spelade jag match med 94orna och vi vann med 3-1. Jag fick sådär ont i magen igen. Varför får jag det?! Det är heeeeemskt... Och det sitter i magmunnen. Jag förklarade för Jossan idag på matchen vart jag hade ont. Då kom Ebba in i bilden, hon är smart tkr jag.
Ebba: - finns det en mun i magen? :O
Faktum är att jag tror hon var seriös. Stackars tjej. Men detklart.. Hon är ju 95a!

Nog med det. Sveriges första EM match har ju börjat! Fast nu är det paus. Dom spelar bra hitills tycker jag.
Mysigt att sitta här med la familia och kolla på matchen. Det är det ju. Vilket drygt inlägg! Tycker inte om sånahär inlägg.

Men niiiiiiiiiiiiiiii! JAG FÅR SOMMARLOV IMORGON! IMORGON! JA! IMOOOOOORGON!
ni..fattar? så jävla skönt. Äntligen säger jag, så rjlödsfklhjdpgf less på skolan nu. :) aahhhh

Förresten kmr Cecilia över hit på morgonen imorn, vi ska fixa oss together här hemma innan "the big bang".
Men överdrivet. Nu börjar matchen!

so long! / ajda GAGAGA

Kommentarer
Postat av: Anonym

du säger tillmig att der är onödigt att jag ska kpmma över oxå ska cicilia komma istället? riktigt snälla ida.?

2008-06-11 @ 08:59:30
Postat av: linn

jaha, så du menar att 95;or är mongo ? :O

2008-06-15 @ 22:52:06
Postat av: ida

ja något sånt!:)

2008-06-15 @ 23:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0