Dagens shopping..



.. Shorts, linne, flip-flops, hårnålar, hårsnoddar, ögonfransböjare och ett vitt pannband.

Tja!
Åh jag är heeeeeeelt slut vill jag lova! Åkte in till stan runt 1-2 och kollade runt lite. Hittade lite grejor, blev även lite mer än vad jag hade tänkt mig. Plus att jag glömde köpa shampoo och sånt men det får mamma ta och göra imorgon på lunchen hennes, hehe. Iallafall, dum som jag är så glömde jag såklart att äta lunch innan jag drog iväg till staden så jag blev verkligen jätte hungrig.. Eftersom att jag hade shoppat klart runt 4 så gick jag mot mammas jobb och tänkte ta något och äta där, jag skulle ändå åka med mamma hem senare. Och självklart var domdär båda jävla automaterna trasig för dom ska bytas, så jag fick äta 2 hårdbrö-mackor, en apelsin och en kopp kaffe. Det blev min väldigt mättande lunch..

..Just nu ligger jag på sängen med bärbara och lyssnar på rix-fm, och har sockerdricka i foten. Niceeeee.
Ska väl snart äta när pappa är klar med käket sedan ska jag försöka hinna packa lite till CUPEN! JA, det är bara 2 dagar kvar nu! längtar som tusan, cup är det bästa jag vet:D ..Jaja men efter det ska jag åka och kolla på våran träning (är förkyld), är ett måste att man ska dit nu när vi får kakor! höhö, ja juste, glömde nämna att vi vann igår med 4-1 :) självklart så ska jag vara borta en såndär match, tjejerna såg verkligenut att ha superkul på plan.
Jaja, nu är det dags för mig att säga....

.........adjö!/ idacecilia




2 dagar kvar till aros

Kommentarer
Postat av: Amanda

alltid kul med ny shopping!:)

2008-06-25 @ 18:38:10
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0