äntligen har jag fyndat mina gladiator skor!

Hej people.


Igår hade jag det väldigt trevligt, de som var där var då: JAG!, Ellen, Engelina och hennes kusin Axel, Jossanx2, Astrid och hennes kusin Maja, och ida löfqvist. Och jag badade i havet! Igår! Igen! Det var faktist rätt så varmt.. För stunden alltså.
Vi grillade mat, marsmallows, och ida grillade godis? Ja vi hade väldigt kul. Kommer kanske någon bild senare..

Oj, nu är maten klart säger mor min...
Men idag har jag iallafall varit på birsta city och jag köpte ett par skor, svarta gladiator sandaler. Kommer bild på det med!
Efter maten ska jag nog dra till cissi en sväng. Får se hur det blir. Åååh vad less jag blir, idag skulle jag byta storlek på min klänning som jag ska ha på onsdag(sista dan) också fanns det inte i S...............................................

nej nu ska jag äta.
Vi hörs små fanz
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0