torsdag

gooooooodmorning


Jag är trött. Så sjukt jävla pissssssssstrött. Somnade väl ungefär kl 2 igårkväll, vaknade först kl 7 av min bror som ska iväg på jobbet som står och duschar "hårt" och står och stampar i golvet typ, i takt eller något. (jag ligger vägg i vägg med badrummet). Efter ett tag somnade jag om. Kl 9 vaknade jag av min syrra som skriker i nån mick där nere, jag öppnar dörren och skriker: MEN TILDE TYYYYYYST!!. Sen somnade jag om.
Sen vaknade jag igen kl 10 :'( av att min syrra springer omkring nere och typ skriker/sjunger och ger sig aldrig, då öppnar jag dörren och skriker: MEN TILDEE! DET RÄCKER!!! Sen var jag klarvaken. Men det gör ju inget. Min kära syster.... no hard feelings, lixom.

Igår tillbringade jag hela mig dag hos min vän Linn med Matilda, och lite senare Linus, Rickard och Måns också. Det var väl kul. Såg skräckis och sådär, fast den var gabska dålig tycker jag.
Och idag.. jag skulle igentligen till tranviken men det är absolut inge vidare väder.

Ajaaaaaaaa.. vi hörs
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0