men hej och hå, nu får du ta och mogna upp lite!

Gooooood eftermiddag


Yeah, i morse var jag ute och sprang svin långt! säkert 6-7 kilometer, aaahh det mår magen bra av vill jag lova.
Efter det åt jag lite frukost, sedan har jag bara suttit här uppe vid datorn och drygat på. Jag snackade lite med stephani också, och vi fick damp. Inte på varandra. Men på tha bad bad människa. Tummen ner för den!

Hmm.. Funderar på att dra ut och sola en sväng, en sväng ner till uppsala och tillbaks lixom.
Nä men cissi kommer ju snart, och hon sa att hon inte orkade sola? Men NEHE, va blek då. Jag vill sola. Då får hon fan göra något annant medans. Hehe.
Men ja folket! Gatufesten ikväll! Vilka kommer? Vilka kommer komma fram och snacka lite med mig? Gö det:D Bara kul.
Fan vad kul det ska bli, får dock inte vara där för länge, har ju säsongens sista match imorgon.. Men härda ida, härda.

Ska dit med cecilia, linn & matilda. Sen lär det väl bli fler så småningom, eller?
Nä nu ska jag dra ut.

Måste.... bli..............brun

kram/ i




Kommentarer
Postat av: idamathiassons

du ska dit med MIG :D IDA OCH CISSI, du och jag :D

2008-07-02 @ 15:40:54
Postat av: stephani jp

bad bad bad människa! (N)

2008-07-02 @ 17:02:57
URL: http://httpsrjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0