jag har ont i min svanskota:(:(:(:(:(:(:(

MMMMMM jag är trött. Vaknade kl halv 9. Somnade kl 2. Väldigt trevligt..
Men igår på matchen gick det faktist bra att spela! Jag var inte så trött i kroppen som jag trodde att jag skulle vara, tur det eftersom att massa kompisar var där och kollade. Jag gjorde faktist ett mål också (y) 2-2 blev det som slutresultat. Men vi spelade faktist bra, säsongens bästa match säger vissa :).

Efter matchen igår drog jag och sandra hem till henne efter att ha duschat där borta, sedan trog vi ut en snabbis för vi skulle träffa lite folk en stund. Öh hmmmm går nog inte in på nå detaljer. Hehe. Sedan drog jag och Sandra hem hit till mig och satt och spelade kort och åt chips och bara satt och prata, det var faktist mysigt. Sen bäddade vi upp åt henne, hittade fan inte dendär jävla madrassen så vi fick göra som en egen, men det funkade ju :D

Sen vaknade vi som sagt jätte tidigt, tror det var för att det var så varmt..
Kl 20 i 11 drog vi iväg till tandläkaren för Sandra skulle dit, hon hade början på hål mellan tänderna! Ajajaj sandra..
Och nuuuu sitter vi här. Eller hon sitter nere med bärbara..


Gatufesten ikväll folk, vilka kommer?! :)
..


Sandra åt för mycket chips igår..tror jag...


Kommentarer
Postat av: sandraa

ja de är jag på bilden :D

2008-07-04 @ 13:52:05
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch ! ;O

2008-07-05 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0