Jag har fått backstreetboy's låtar i mitt huvud, bläh

Ahhh sådärja.. nyduschad och klar. Ok, inte klar. Inte alls klar. Ska käka lunch(när då?!) blåsa håret mitt, platta håret/eller sätta upp det. Sminka mig, välja kläder.. Äta något igen? Sen är jag klar! Klar till att dra iväg med tjejorna till sidsjön där vi ska träffa Måns, Rickard och Linus. Och ha filmkväll, mysigt det.

Imorse vaknade jag upp hos Cissilito, vi satt oss först vid tven och såg på nå tråkigt program som cissi sa att "det kan faktist va rooligt iblaaaaand". Hehe okej. Det sög. Sedan åt vi frukost, toast och oboy. Efter det tog sig cissi en liten dusch innan vi for hem till mig. Det första jag gjorde var att hoppa in i duschen! Och nu sitter jag här.. Hmmm..

Usch jag kom och tänka på en sak, min 5-åriga lillasyster har gått och blivit fjortis! Hon "daaaahh" -ar åt mig. ?!



so long/ adida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0