call me..mamma puh

HEJ älskade.


Jag har tänkt. Det är mycket man tänker på. Mest tänker nog jag innan jag somnar. Allt från blommor och bin far runt i mitt huvud. Helt plötsligt kan jag tillochmed börja fnittra lite för mig själv sådär onskefullt. Då tänker jag såklart, och ser en bild framför mig, hur jag har kommit på värsta smidiga och lite sådär onskefull plan mot min kompis Sandra. Det är en faktist också en sak jag har tänkt på, iallafall nu, att Sandy(sandra) är som mitt egna lilla offer. Hehe säger jag,  *gnuggar händerna girigt* Ja alltså, jag smider planer. Testar på Sandra. En gång gick min plan lite ur styr, och vi startade en catfight. Som tur var brast vi i skratt tillslut och blev ännu mer friends4life JAO. Men mest tror jag att Sandra uppskattar mina planer, uppmärksamhet som uppmärksamhet! Så tänker hon nog tror jag. Helt oironiskt!

Men nu till saken jag har tänkt på friendz! Sandy dee och jag har varit kompisar i typ 8-9 år nu, åtminstonde känt varandra så länge. Och även om nästan alla mina kompisar kallar mig mamma (dont ask me why) så är jag verkligen en mamma åt Sandra. Iallafall en 2:a-hands-mamma. Vi tar ett exempel! Efter träningarna/matcher, hon glömmer saker, jag städar upp efter hon. Eller om vi äter här hemma hos mig och hon har ätit upp. Då säger jag med rar och sådär mamma-stämma: Ta meeeeehhhr. Så gör hon som jag säger. I GOT THE POWER. Nu känns det som att ni på något sätt känner Sandra ganska bra, är det fel av mitt att sitta och skriva detta? Neeeeeeeeeejdå. Sandra tar inte illa upp. Uppmärksamhet som uppmärksamhet! Tänker hon.

Det jag och Sandra kom fram till förut är att, hon ska börja kalla mig för Mamma puh! Varför? Vet inte. Det känns bara bra lixom. Mamma puh, sandras andra morsa. Jag har så mycket olika tankar. Men just denhär dök upp i mitt huvud.
Behövde dela med mig min tanke till er! Men det är ju så vi gör, delar våra tankar med varandra. På så sätt lär ni känna mig bättre! Det är väl ändå viktigt? Även om detta inlägg riktades mot Sandy och inte mot mig.. Hmm.. Nästa gång jag får djupa funderingar så ska jag skriva om mig. Mig! MIG!

Nu, till Linzo!
Simma lugnt

/ ajdo



Ribbat linne: cubus
Kjol: jag sytt

 




Kommentarer
Postat av: sandra

haha, fan va roligt du kna ha mamma puh!, fan va mycke saker man tänkter på när man läser det här inlägget, haha :D jag bara skrattar och skrattar ! KAN INTE SLUTA!!!!!!!! hahahahahhahahahhahaaha asså det är jan skit länge som vi har känns varan, härligt härligt :D har så jävla många minnen med dig BAJSPRUPP :P friends for ever and ever !!!!!!!!!!!!

2008-07-27 @ 18:44:08
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: engelina

Kjolen du sydde blev verkligen fin , mamma :)

2008-07-27 @ 21:43:12
Postat av: cissi

fin du är min älskade mama!

2008-07-27 @ 22:20:57
Postat av: sofichelle

så fin kjol!

2008-07-31 @ 13:42:38
URL: http://sofichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0