a bit strandge inlägg maybe.

GODMORGON kära bloggläsare!



Eftersom att jag är van vid att kliva upp tidigt nu (vi var på stranden typ kl 10 varje dan, på öland) så vaknade jag prick kl 08.59. Men det var lika bra. Ska till stranden idag! Men till vilken får ni inte veta... *Im sO HemLigHetSfuLL*

Hmm.. En till liten grej jag har tänk på är, de flesta har väl ett motto? Eller?
Vissa har ju sånadär: LEV LIVET SOM ATT DU SKULLE DÖ IMORGON!. Men det skulle inte funka alls om man tänker efter.

Att leva loppan innebär att man åker utomlands minst 10 ggr/år. Köper allt man vill ha. Äter allt man vill, gör precis som man vill. Ok, äter allt man vill? Haha jag skrattar åt mig själv. Ibland är det käraste en människa kan ha -mat:) Sen lär man ju inte bry sig så mycket om andra. Om man ska leva livet varje dag har man inte tid att gå och oroa sig för andra, det är ju JAG som ska ha kul här.

Mitt motto är nog: Tänk frammåt. Det var Sandra som fick mig att inse DET också. Hon berättade för mig att hon hade träningsvärk. Då tog jag tillfället i akt och sa: Tänk frammåt sandyyyyyyyy!
Det är sant. Allt blir bättre med tiden. Nästan allt. Ett jobbigt träningspass.. men tänk frammåt! Nån jobbig människa som stannat för att prata med en i 15 minuter.. ja tänk frammåt!



Jag blev jävligt hungrig nu. Ska ta en macka snart......... ok, MIN MAGE SKRIKER.
*tänk frammåt*  Haha jag hoppas ni inte tkr jag är så jävla konstig nu. :)

öm kyss / mig





Kommentarer
Postat av: sandra

jag är inspererande ! :D

2008-07-28 @ 10:45:31
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0