17 juli....

Hej fanz..


..jag uppdaterar! Idag har jag varit på stan med stephani en snabbis, köpte en ny bikini tills öland! Super fin!
Sedan for vi hem till mig och umgicks, åt mat och sedan runt 6-7 kom linn även. Då drog vi först till ica och handlade godis, sedan till Plutten för linn skulle ha sin jävla red bull, hela 20 svenska kronor för en. Sedan gick vi till spelbutiken och hyrde en skräckis, House of wax hette den och var superläskig. Suuuhuhuhuper.

Runt 11 drog stephani hem och då gick jag och linn på en liten promenad. Mötte även linns släktingar, dvs sånadär bruna stora sniglar. Är det dom som kallas för mördarsniglar? Isåfall var det mycket såna ute ikväll, skulle nog på PaRtyY någonstans. Sen hem till mig igen en stund. Nu ligger vi i varsin säng och kurrar.. kurrikurr..

MEN.. vad är det för dag idag? Inte vilken dag som helst vill jag lova!
- GRATTIS TOM FLETCHER PÅ 23-ÅRS DAGEN, UNDERBARA DU<3

Nej nu ska jag sociala mig lite med Linn och fortsätta pilla i hennes navel.
So long.

/ajda



lots of love to you TOM.

Kommentarer
Postat av: ceciliaaa

haha så som du alltid gör ;D

2008-07-17 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0