little thoughts i have, nu ska ni få höra!..

Tjenis.


Kom nyss hem från en wild night ute på lilla Alnö centrum med Sandra!!
Nej jag bara skoja. Vi var först och tog en pizza, vesuvio med paprika *mUumS* sedan gick vi upp mot Statoil för att köpa varsin chokladkaka. Var precis det som behövdes efter en fotbollsträning kan jag säga. Very nyttigt.

Det är såhär.. min pappa är väldigt nyttig tycker jag. Han äter inte smör, bara ibland, äter inte godis, dricker inte dricka, köper bara grovbröd, gör alltid någon slags grönsak till middagen osv. Ja visst är det väl bra. Men så för ungefär 1 vecka sen bestämde jag mig för att starta ett nyttigare liv, bara sådär liksom. Så för att impa lite på pappsen min så berättade jag det, att jag skulle tex försöka undvika att dricka läsk, bara äta godis på lördagar (ehhm..), ja och såna saker.

Höll det? Nej.
Brukar mina små löften hålla? Nej.

Vad är det meeeeeed miiiiiiiiig? Varenda jävla människa jag vet som har haft små löften håller de (nästan) alltid!
Som min kompis Ellen, hon har inte ätit godis eller druckit läsk på 2 år. Ok, hur fungerar tjejen?! Fungerar hon änns i huvudtaget? Hehe.. he.. OKEJ ELLEN! Jag erkänner: jag är bara aviz.. avis avis avis.

MEN samtidigt stormtrivs jag över att bara vara jag. Som jag skrev i förra inlägget liksom. Samma gamla vanliga Ida.
Jag tror det är så för många människor. De intalar sig själva att den och den personen är så bra på si och så. Sen försöker de också bli det, men folk märker det. Dom framstår bara som osäkra och ganska falska personer.
Sedan förstör dom också för sig själva, för försöker de vara bra på en sak som de inte är så slutar det ofta dåligt i såna situationer. Dom måste ju liksom fortsätta vara sådär bra på att rita, fortsätta låtsas att man äääälskar att rida bara för att man ville vara som dendär coola Sara som är bäst i skolan på att rida, och det var också därför hon är så poppis.
Äntligen slutar man försöka men samtidigt har man mist några kompisar som kommit på att dom bara varit falsk.

OCH så får det verkligen inte bli för mig. Därför ska jag nog fortsätta vara onyttig. Eller. I smyg kanske..

mystiskt smek/ i.......d.a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0