någon mer än jag som känner såhär?

JAG VILL HA HÖST NU!!
Jag är less på denhär sommaren. Kan man änns kalla det sommar? Att det har varit en riktig sommar alltså? Nej det är inte vad jag tycker iallafall. Jag menar, det har inte alls varit bra väder. Jag hade det supermysigt nere på Öland, och i en vecka till när man kom hem. Men det känns inte riktigt att det har varit mer än så.
Tänk alla fina färger. Stora puffiga halsdukar. Vantar. Löven.
Det är så himla mysiiigt. Vill ha höst nu.
Och det är inte långt kvar tills dess!






Kommentarer
Postat av: Ellen

jag vill också ha höst! längtar efter alla mysiga koftor och halsdukar, vill ha nu! :O:)

2008-08-06 @ 20:56:04
Postat av: sandra

HÖST SKA DET VARA! :D <3

2008-08-07 @ 11:11:53
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0