ja må hon leva,ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade ååår! osv..

Helo.


Och godmorgon? Idag var
det första dagen på hela veckan som jag verkligen har sovit ut. Jag sov hela 11 h!
Så idag är jag piggelin. Jag ville inte skriva detdära igentligen. Piggelin alltså. Det får mig att alltid tänka på nära jag var liten, innan matcherna då alla vi tjejor stog i en ring och "taggade" så kom pappa och klappade mig på axeln och sa: Är du PIGGELIN?! Och jag tyckte såklart han var jätte pinsam. Så jag svarade bara: mhh..jaa... Han brukade göra så ofta. Lika pinsamt varje gång. Piggelin, det lät så töntigt.

Eller som dendär gången innan match, på en cup, så satt vi alla i omklädningsrummet och gjorde oss i ordning. Då sticker pappa in huvudet och säger: HAR DU KISSAT IDAAAAA? Hehe det gillade vi!
Men. Jag älskar min pappa. I do!


Ikväll är det match. Min kropp är trött. Jag är piggelin.
Och idaaaaag.. fyller Matilda 14 år, grattis fina du!!

Förresten!!!!
Vi är klar med min brors rum uppe nu som vi har hållt på att gjort om lite.. Så nu sitter jag för första gången på typ 1 månad vid en riktig dator. Vadå riktig? Alla datorer är väl det. Men jag menar, inte vid en bärbar!
Aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Jag gillar't.


...............hörs!


cool little fjortiz now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0