kvicka jag

Hej!

Idag var jag i staden som sagt. Köpte fint svart tyg och svart spets till den blivande klänningen! Dock ska mamma hjälpa mig.. Kanske lika bra eller vad tror ni? ;) Träffade Ellen Jossan Engan och Astrid på bussen så jag gick med dom, fast inte astrid efter a while. AMAGAD, MY LITTLE CRAZY FANZ.. I HAVE SEEN HANAPEE IN THE CITY TODAY, SHES TOTALLY GORGEROUS! Där lät jag som en sådär äckligt jornalist-smörig typ. Inget fel med det. Köpte inte bara tyg utan också lite presenter.. Till Cissi, och Matilda. Men vad det är... återstår att se! Dessutom köpte jag en snygg sjal idag. Love it.


HAHA oj. Jag påbörjade dethär
inlägget typ kl.. halv tio. Kom på att jag satt och bloggade nu.
Det fick bli det sista för idag som ni får veta vad som händer i mitt liv.

snällt famntag / ajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0