är jag överbeskyddande? hehe.. *nErVös GiiRl*..

Hej gobitar.

I förrgår när jag solade (solarium) så brände jag mina älskade små mandariner. Jag är verkligen skär. Tillochmed värre än det! Jag kommer få hudcancer. Sedan kommer jag dö. I så pass unga år. Det är synd om mig.

Nä fy här sitter jag och tycker synd om mig, dock lite ironiskt medans det verkligen finns massvis med människor ute i världen som verkligen drabbats av cancer och är döende. Jag måste helt enkelt rycka upp mig och sluta tro så mycket jämt. Jag får ofta för mig att jag har fått små sjukdomar. Minst 5 gånger i veckan tror jag att jag har fått blodproppar i mina armar (vanligtvis är det träningsvärk). Jag brukar också tro att jag har fått blindtarmsinfektion då det bara är en liten gas.
Förra veckan hade jag brutit en tå, blivit blind på mitt vänstra öga, fått hjärninflammation & tix, ms, och även 2 blodproppar i högra armvecket.

Som tur är stämde inte nått utav det. Bara mina små inbillningar som vanligt! Hehe.
Och imorgon ska jag troligtvis sola med Cissi igen. Jag vet inte om jag vågar. Tänk om jag bränner min stjärt denna gång. Då kanske jag får hudcancer bara på stjärten och mandarinerna mina. Och det går att rädda mig, men endast om dom opererar bort bröst & skinkan. Gud vad hemskt. Vad o charmig jag skulle bli. Och o-flickig. Vilken hemsk tanke.

Såna här tankar kan dyka upp ofta i mitt huvud. Om jag ska göra någonting, ringa ett viktigt samtal eller så, så får jag för mig massa saker. Ibland helt idiotiska saker, men ändå möjliga! För mig då.. Vissa saker skulle säkert kunna hända, men det är enligt mig. Och vissa saker skulle kunna hända, det är enligt mina smarta friendz.

Men det jag har kommit fram till nu, genom att skriva detta inlägg är att jag måste sluta se det negativa i saker. Eller, sluta söka upp det negativa i saker.

Det jag ska göra mer är att sluta oroa mig. Sluta tycka synd om mig själv och istället ägna en liten tanke om de stackars aids-döende barnen i afrika osv. (Vad hjälper det dom föressten?!..) Och sen så ska jag, varje gång jag får ont någonstans tänka att det inte är något farligt. Att det kommer gå över snart.
Men tänk om det verkligen är något farligt då!!
Äh, jag kommer ingenstans med detta, kanske lika bra att jag fortsätter vara jag?.. Samma, gamla, vanliga överbeskyddande(och coola) Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0