lite chockad, och lite taggad. peppad!

Godmorgon lovers.


Vet ni vad jag fick veta igår? no.
Jag fick veta att mor min läser min blogg. JAG BLEV GENERAD.

Våran lilla konversation:
Jag: mammaaaaa, brukaru läsa min bloooggg?
Mamma: jaa.. Också började hon rabbla upp nån text från ett inlägg jag hade skrivit.
Jag: VA?!!! GÖR DU?!
Mamma: ja vadårå?=)))) kan ju inte ljuga för dig..
*GeNerAdfLiiCka_94*

Jag vet inte riktigt varför jag blev generad. Jag skriver ju inget superduper hemligt som bara är tillåtet att läsa för giiirlz in my age. Men min mamma! Hehe. Jag hade nog aldrig räknat ut att hon skulle börja läsa min blogg, meeen vid närmare eftertanke så är det helt OK. Mammsen! Keep it going vettja!

Så idag då. Jag har match! Om.. 2 timmar och 25 minuter. PEPPAD TILL TUSEN. För vi ska vinna och det är ett måste.
Ja för liksom, vi får ju kakor när vi har vunnit en match på träningen någon dag efter.. Heeehe.

VA VADÅ? Mamma sa nyss att jag måste cykla och köpa mjölk (pappa har bilen). Annars räcker det inte till min gröt:'(
Så vi hörs senare. För jag är hurtig. Ju. Och önska mig lycka till tills matchen mina små favorit juver!


snygg tjej / ida!


Kommentarer
Postat av: sandra

ida, din mamma är cool :D haha, att vi ska vinna!

2008-08-30 @ 11:19:06
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: cissilito

haha lycka till!

2008-08-30 @ 15:04:49
Postat av: mammsen

mohaha......

2008-08-30 @ 19:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0