nu är det såhär.

Vänner. Fiender. Ni söta. Och ni fula. Ni bra och dåliga..

Jag har tappat blogglusten. Niiiii är så jävla dålig på att kommentera!!! :@. Det tar typ 10 sek av eran dag att skriva en liten kommentar som gör mig glad. 10 enkla, små, snabba sekunder!! Som gör att jag verkligen VILL blogga, hela tiden! Men tyvärr så är ni sjukt jävla bajs dålig på det. Statistiken visar ju var dag att det är många som läser bloggen också, ge igen lite nu! ego =))))))))) :@ *LiiPaR*

typ.. avskedskyss och adjö. / ida

Kommentarer
Postat av: *AnOnYm LäSaRe*

hallo ballo ida! jag älskar din blogg, det är den bästa som finns, enligt mig, hehe. jag vill att du ska blogga MER!! japp, det är min åsikt, blogga MER!! det var allt för mig,

MVH MER-för god att kolsyra. (mitt lilla nickname, hehe)

2008-08-28 @ 15:38:23
Postat av: anna

neeej men sluta! din blogg är ju kul att läsa, fortsätt skriv:) så nu fick du en kommentar!:D

2008-08-28 @ 16:42:03
Postat av: linneaaaa

NEEEEEEEEEEEEEEEJ, jag ÄLSKAR ju din blogg

min värld går typ under!

2008-08-28 @ 18:53:08
Postat av: amandaaa

men ajdå då, klart du ska fortsätta blogga;o finis bildis btw:D

2008-08-28 @ 21:50:04
Postat av: sandra

BLOGGA IDAAaAAAAAAA ;D det är ju från din jag fpr min inspiration :D <3

2008-08-29 @ 08:57:36
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: IDA

svar till er alla:

I LOVE YOU TO!!!!!!

fortsätt med kommentarerna, det är faktist ni som får mig att fortsätta vilja blogga.. fina läsarna mina!



/ ii

2008-08-29 @ 19:11:26
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0