not okeeaaaaaaay med mitt ben. Inte ok, inte bra.

HEJ!...

...säger jag glatt samtidigt som jag stör mig så in i helvete på min vad. Jag har damp ryck i vaden! Ni vet som man kan få under ögat? Eller det kanske bara är jag som får så när jag är trött.. Nu är det min vad som rycker hela tiden. STÖRANDE.

Idag ska jag vara med Cecilia på Birsta en sväng. Jag är fattig, men pappa är skyldig mig en hundring som jag tänkte ta tillbaks innan jag drar. Låter bra! Kanske kan fynda en snygg tröja på Monki iallafall. Nu röck det igen. Igen. Hela tiden.

ÅH NEJ är klockan så mycket?
bäst jag hoppas in i duschen!

smek / iDahoE


Jag är på världens ret-humör idag! HEHEHE passa dig, ceciliaaaaah liiiiiindh.
Ända bilden jag har på mig och cissi. Kom och tänka på det nu.. hmMMmM


Kommentarer
Postat av: cecilia lind

haha väldigt prima bild på mig där! du kan få bilder av mig!

2008-08-15 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0