mystiska g:n på vift!

Hej barnen.

FIN DAG IDAG. Fast jag tror jag vaknade lite på fel sida. Iallafall imorse. Inte nu! Hehe.
Som sagt hade jag lite hets imorse, så mycket att jag slog på tangentbordet (på bärbara) så G:et flög iväg. Men jag gjorde ett tappert litet försök genom att försöka sätta tillbaks det snyggt och prydligt :') Jag lyckades väl nästan. G:et sitter lite snett nu och det är svårt att trycka på det/den eller vad man säger. Så om det saknas ett g någonstans i texten vet ni varför! Bra bra.


Jag har träningsvärk i min stjärt idag och ont i vänstra lilltån. Men jag härdar! Jag härdar.
Ska på stan om en liten stund med Sandyyyyy. Först ska jag bara spexa till mig lite! Efter det ska jag hem, byta om, åka till elit konsum och inventera med laget, sedan är det distriktslags träning med innebandyn. Alltså har jag fullt upp.

Och alltså måste jag börja göra mig i ordning nu så vi inte kommer in dit hur sent som helst.
Hörs senareeee. Kanske.

klapp på huvet! / ajdo


VÄRLDENS SNYGGASTE MAN. MIN MAN. MIN ÄLSKLING<3333




 

Kommentarer
Postat av: sandra

spexiga ida!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-31 @ 12:45:51
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: en ledsen flicka..

men var det inte jag som var din man :O

2008-08-31 @ 13:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0