ett desperat litet tal!:)

Morn morn.


Vet ni? Jag satt och kollade igenom gamla bilder på denhär datorn. Eller gamla och gamla, sen i höstas ungefär.
Och då såg jag! Mina gamla favorit-örhängen.. Det är seriöst den bästa och accessoar jag har haft!
SÅ hände det. En mörk och kall vårnatt, någon gång i april var jag hos.. Linn. Det var många gäster den kvällen... Den gick hett till.. När jag kom hem satt endast 1 örhänge kvar........Hehe. Sen hittade varken hon eller jag det andra örhänget igen.. Just varför just dom var dom bästa, var för att dom var coola, braiga och dom och jag har vart med om så mycket tillsammans! Åh nu kommer tårarna alltså. Närå men det låter som att jag för ett tal på pappas 40års fest.
 
Det roliga är att dom var köpt på h&m. Men h&m är ju en cool affär. Med coola accessoarer.
Jaaaa jag saknar mina örhängen jag.






Kommentarer
Postat av: cissilito

R.I.P

2008-08-19 @ 16:20:02
Postat av: ajda

cissi: min vän, du är rolig!!

2008-08-19 @ 23:38:03
URL: http://idamathiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0