dont forget my birthday tomorrow små barn

Hej älskade!

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag har heeeelt enkelt inte orkat.
Har inte riktigt tid idag heller. Ska städa & fixa lite tills ikväll då tjejorna kommer för att gratta mig i förskott. För jag fyller ju år imorgon! Och det är jävligt mkt värt att nämnas. Så ni älskade läsare, ska gratta mig imorgon. Göra min dag ännu bättre! Punkt där.

Igår var jag med Ellen och Jossan, vi lodade på ett tag sedan bakade vi en kladdkaka i en sockerkaks form. Gott vill jag lova.
Efter det drog jag mig hemmåt och var med Linn på kvällskvisten. Vi gick ut för att möta Matilda, Emelie och coolStephani i wi. Varför riktigt vet jag inte.. Vi hängde runt där lite, grymma som vi är. Och Stephani kissade i en rondell mitt i Alnö centrum. Hon ska också alltid vara så klockiz. Klockiz Stephani ska jag börja kalla hon istället. Hon lyckas allt för bra med mycket den bryyden. Sedan gick jag och Linn hem, hon följde mig en liten bit eftersom jag är så mörkrädd. Heeehe.

Och idag var det uppstigning kl 08.30 eftersom att jag skulle träna med 94orna. Jobbigt var det iallafall.
Nu har jag duschat och sitter i vardagsrummet och kollar lite på OS. Nä nu bytte pappa kanal till nå reklam skit hur man blir smalare, "åh vad bra" sa han när man fick se hur mycket smalare personer hade blivit. AAaaaadu pappsen.


Nej nu måste jag upp till rummet och välja kläder på vad jag ska ha på mig idag.. Hmm.. Alltid samma problem.
Men ni vet nog hur det är. Känns som att hela garderoben svämmar över men ändå hittar man ingenting att ha på sig :p

smek / a-a-ajda

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe, ska försöka att inte glömma ! :D<3

2008-08-23 @ 14:26:58
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: sofie

grattis i foreskott:D

2008-08-23 @ 19:04:15
URL: http://stencoolasoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0