snart flyger jag ivääääg

hallå små jenter og gytter
som betyder hallå små flickor och pojkar.
Det är min kompis sandra som sitter här och lär mig lite norska(?!) för hon
var i norge på handbollscup i helgen.

Jag sitter hemma hos sandra nu och vi ska snart åka in till stan, för jag ska köpa
nått till linn som fyller år på fredag..
Idag efter skolan fick jag och sandra nått ryck, som vanligt, att vi skulle ha päronsaft.
Så vi gick in på ica och köpte oss lite saft. mummss. hehe små barn

Ja juste, igår vann vi med 1-0 ! och jaaaaaaaaaag gjorde assist. grymt..

varför står det att jag "flyger ivääääg" ? jo för att jag satt och vicka på näs borrarna
inför sandra, då snackade vi lite:
sandra: ida, du är så jävla ful
ida: nej.. det är coolt.
sandra: heheh hö
ida: men kolla, snart flyger jag ju iväääg.

heheh kul..


uhuhuu jag måste skriva klar min So-uppsats tills imorn. hjäälp
nä men nu ska vi fara iväg till stan med sandras morsa
/ IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0