sista april

är det ju idag, som alla vet.

Jag och Sandra skulle gå med varandra till maj brasan, men vi var så otroligt sega på att göra oss i ordning så
att vi hann inte se dom tända, men det gör inget hahaha. Det var iallafall feeeett tråkigt där!! Fanns inte ett dugg
att göra. Inget roligt folk var det där heller, ellr jo några stycken. Bara nåra fåå. jaja
Runt 9- halv tio bestämde vi oss för att gå hem för det hade blivit så kallt. Men vi gick och satt oss i lekparken
ovanför mig istället och snacka lite.. Sen kom vi in på ett viktigt litet samtals ämne.. hehe ni vill gärna veta vad..
men det får ni inteee.
Sen skulle Sandra busringa en person och driva med han.. Dom snackade i typ 10 minuter, Sen han ba:"men kul, få jag snacka med Ida?" hahaha, nee det va lite pinsamt.. efter alla dessa månader, typ 8! kom han ihåg min röst.(jag pratade ju lite med sandra i bakgrunden).. hehe det värmde faktist lite i hjärt gropen.. hihi.
Sen gick vi in, för vi höll på att frysa ihjäl oss, igen.
Och nu sitter vi här i värmen och pratar lite..
aja. jag älskar min kompis sandra, hon är som mitt lilla barn.. varför hon är det orkar jag inte gå in på, hehe

puss hej mina små bäbisar
/ajda


1. sandra smugglar tbx parfymen hon råkade få med sig ut en gång i tiden..
2. kamera nissar e vi allihopaaaaaa lalalala
3. en myspys bild på sandra när vi äteeeer. som vanligt..
4. SPEXXXXXIG BILDDD, men det var ett tag sen. really

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0