s s s s s ssommar

hej godingar

haha vad töntigt det lät. GODINGAR!
men det är ju vad ni är också. små godingar, även mina väldigt få besökare haha
men de klart, jag skaffade min blogg igår

här sitter jag iallafall i denna jävla värme. här uppe är det så varmt ibland så man
vill kväva sig själv, innan man BLIR kvävd av brist på syre :O nej men nu överdrev
jag igen.. men hurrni fan va soft nu, snart är sommarn häär tralalalaa. det borde
väl vara över 20 grader i solen? höll på att dö när jag tog min lilla prommis hem
från skolan ju!

och såklart undrar ju ni vad jag ska göra ikväll, om jag är upptagen eller så ;)
då kan jag tyvärr meddela er om att jag har träning på w-hagen ikväll, och sedan
kanske jag och cissi ska vara med varandra om jag inte skulle till pontus där några
stycken kommer vara, eller om cissi skulle följa med, eller om jag inte orkar göra nått
efter träningen, skit samma små barn

hehe måste bara berätta att jag och jossan såg världens fränaste tanter idag på ica på rasten, en som stog framför mig i kön som va typ 80+ sa till sin lilla vännina: "ullaaaa uuulla ULLAaAAaAaaaA!! du glömde ju grääääslöken, men inte gräddfilen och ch-ch-chi-chililiillliil- CHILIN!(stavning?) så DåååÅ vet duuh". ja min humor älskar ni :)
osså ett par tanter satt på en bänk med fetaste stickade mössorna när det är 50+ ute vafan, och glodde på mig medans en satt och "åt" glass, det mesta hamnade runt munnen. dom va så fina så fina

men iallafall som jag sa igår, JAG VILL HA EN ANNAN DESIGN, som nån kan fixa? vem kan?!
nu ska jag iallafall sitta och smutta klart på mitt iskalla iste med isbitar i, mumma

image4  <--plus att jag vill vara med min lilla macho-vän nu.. som ser
ut att ha ett vatten-ballongs huvve på bilden. fast det har hon ju i verkligheten också<3

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0