i'm like a very sick person

'cause i have HOSTA AND I HATE IT!
så lesssss! nån som vet vad som hjälper mot hosta? förutom host medicin?! det hjälper inte:(

idag på skolan hade vi hål på spanskan (Y) plus att vi fick sluta en timme tidigare.
så då åkte jag in till stan sen med linn, skulle kolla på något som hon önskar sig,
också skulle jag köpa något till tilde, eftersom att hon fyller år nu på söndag.
jag köpte inget till linn såklart, eftersom att hon var med. men åt tilde köpte jag
lite prinsess grejor :p

ikväll ska jag nog vara med linn och hyra film eller något sånt.
men innan det ska jag äta grillat som är så in i bombens gott!
heheheheheh
i like this finfina väder. haha varför skriver jag på engelska hela tiden? kanske lite machooo.
eller nej, det är det inte.. jag vill berätta något kul, så nu ska jag komma på nått.....
.................................................................................................
....................................................................................................
....nej jag kommer faktist inte på något! fast en sak kan jag berätta - jag har fotbollsläger
i helgen på släda, det kommer ju bli kul. små bäbisar.
och idag på skolan satt vi och berätta små minnen sen den lilla dagis tiden, och jag
kom och tänka på dendär gången vi alla tjejor var inne i dockrummet, och där stog vi och fnissa.
jag ville impa lite på mina polare och visa att jag var modig + en massa rolig, så jag tog ner en
stor plåtburk från en hylla, ställde mig i tjej-ringen som fnissa.. sen drog jag ner byxor&trosor
till fötterna, och ställde mig och kissade i burken. precis då kom fröken in, som sedan tvingade
mig att stanna inne när alla andra barn skulle ut och leka. "Skämmas är det ändå du ska göra!" sa hon.

höhööhöh jag var en riktigt liten buse då. höhöhöhöööööööööööööö
nu ska jag lägga in 2 bilder. plus äta!. uhuuu jag har fortfarande inte hittat min kamera sladd :'(
aja.
kyss/ iiidda


tvål o badskum bla hihihihi. I mean haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0