fotbolls läger

tjena tjena
jag kom nyss hem från fotbolls lägret ,efter 2 timmars träning. alltså vi övernattar inte där, vilket
är lite synd tycker jag.. Men iallafall så har jag gjort någonting med mina framlår, vet faktist inte varför
dom är som dom är! alldeles hårda :s och jag har svin ont..
Men så är det, får väl härda . elr hur friiiiiiieeends? ..som man säger i 4:an.

Idag fyller min mami år, grattis!
Imorgon fyller min syster år, grattis.. i förskott!

Jag vill hitta på nått! alltså på helgerna måste man bara umgås med sina små vänner.
JAG MÅSTE iallafall. Men dom roligaste, hehe, är ju på fotbollsläger med 94ornas lag
i ljustorp? haha LJUSTORP. Jag saknar dig Linzo, och Cecc och Maatilda. Vi hade ju
kunnat ha värsta toppen kvällen tillsammans idag.. Så bara drar ni iväg. FAN VAD TASKIIIGT
ASSO. nee men asså det är typ asså så typ lixom inte sååååååo kul lixom att ni typ ba lixom
ååkeeeeeir ba iväg typ sådäär ba, och jag har typ sååå lixom tråkiigt så jahhh ska nu hoppa
in i tyyyp duschen TYP nu.


typ puss på eeeeiiiiir lixom / IDA
+ att jag är så seriös. puss igen

Kommentarer
Postat av: linn

låter som att det är nåt fel på ljustorp ? hypermysigt där ju !

2008-04-28 @ 16:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0