första inlägget

tjaaao

mitt första inlägg
som sagt. jag vill ju vara lite macho, som alla andra bloggare. så därför skaffade jag också en blogg. det är faktist min enda och första blogg också!
men vad ska man skriva om då? hur dagen har varit och vad jag har gjort? hhm, kan jag väl berätta:D

kan ju tex berätta att jag hade kemi prov idag, det handlade om destillering, emulsioner, lösningar och sånt,
kan även berätta att det gick då sämst tycker jag.. men ett G kan väl ändå brittan klämma till med? :D
dessutom fick jag sån jävla huvudvärk idag på skolan, trodde serri att mitt huvud skulle sprängas, haha.
men jag och ellen gick till våran myyyyyysiga lilla skolsköterska,hm ironiskt! men då fick jag iallafall min alvedon. sen började hon babbla om att hon skulle gå och ragga på sig lite plastmuggar.. jag gillar inte henne:o fast, det klart.. hon kanske också ville vara lite macho nu när 2 unga, snygga tjejer kommer in och hon plötsligt känner sig jätte ful och gammal. så då måste hon ju skämta till det lite, för hon vill ju vara - lite macho.
det är mitt nya ord, som ni ser. det är min macho kompis linn som har lärt mig det hehe..

och ikväll ska jag gå på gif med pappa. hahaha cissi skulle också igentligen ha hänkat men hon har tydligen träning:( så jag får gå där, tsm med min faaaar hand i haaaaand. ne men nu börjar jag bli tråkig ska inte skriva nått mer nu. förresten nån som är bra på denhär sidan? jag fattar ju ingenting, därför har jag skittråkig design o sånt..men hör av er isåfall;)

puuss/ i

Kommentarer
Postat av: astridelander

kan allt sånt där jag (;

2008-04-18 @ 16:20:20
URL: http://sweeetdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0