lugn kvälliz, och jag behöver..lite..tröst.. *bebisröst*

God kväll.

Jag har fått feber nu. Inte direkt förvånad, typ gått och väntat på det. Sitter och tröstäter godis med mitt moraliska stöd - lillasyster, framför teven. Hennes Mumindalen dvd går för fulla muggar här hemma just nu. I mina mindre dagar, när alla andra tyckte att Stinky var "tjuven" så tyckte jag han var lite cool i smyg. Han var modig, fri och taggig. Var ju min dröm att få springa omkring och göra exakt som jag ville samtidigt som jag hade en kaxig frilla. Som Stinky då. Men sedan bytte jag idol till Lilla My eftersom hon vågade bita polisen.

Denna kväll skulle igentligen ha spenderats med Sandra. Men eftersom att mitt huvud bangade ur och min kropp känns tillfälligt borta kanske det inte är sån bra ide. ELLER?=) Dessutom är Sandra alldeles för upprymd för min smak just nu. Vem orkar med en kompis som är äldre på utsidan men en 6årig kille på insidan?

Känner att det inte riktigt är min kopp med te eftersom att hon kan slå till mig riktigt hårt ibland. På riktigt. Hon smäller till mig riktigt hårt i ansiktet, ibland med knytnäven och ibland inte. Eftersom att hon lider av cerebral pares + humör svängningar så är det ganska riskerande att ha hon som kompis. En gång slog hon ut en tand på mig. En mjölktand sådan, tur det! Och en gång kom jag hem med stora köttsår på knäna bara för att när jag och Sandra var ute och cyklade körde hon in i mig med mening. Jag flög över styret medans hon bara tippade lugnt och fint utan någon minsta lilla skråma.

Okej jag schämta. Förlåt! Haha! Jag är en hemskt människa :( Man ska inte skoja om sådana saker. Men när det gäller Sandra får man stor lust. HEHE *gNuGgAr HäNdErNa GiRiGt*. Men nu ska jag vara ärlig. Sandra är normal men en aning hetsig, yes thats true!

men.. VET NI? Min mamma är för bra ibland. Igår beställde hon hem en skitsoft adidas tröja till mig:



ömt smek/ ajdahoooooe


Kommentarer
Postat av: sandra

ja ida, jag gör alltid illadig :) mohahahah! funny :) <3

2008-09-05 @ 21:42:48
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

Vart ifrån har du beställt koftan ? :)

2008-09-06 @ 16:15:17
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0