Birsta

Hhheeej...

Säger jag och ler romantiskt mot dig!


Idag har jag spelat match. Vinst blev det med 4-1! VI VANN DIV. 3 SERIEEEN!! Skit samma att det var B-slutspelet, vi har varit grym denna säsong! Nothing else is matter, nananana. Na.

Efter matchen åkte jag hem och fyllde tarmen med lite käk innan en tripp på birsta city med min mamma och syster.
Väl därborta hittade jag massa snyggt. Eller inte massa. Men mycket. Tex ett par svarta stövletter med 2 spännen.. mina älsklingar geee miiiig. Också hittade jag ett par nice jeans som mamma köpte åt mig! Thank you. Också köpte jag en jätte fin grå lång kofta från monki och ett mörkblå-glittrigt nagellack.. grrr :D

Jag gick även in på synoptik tror jag det var.. och provade lite bågar. Jag vill ha nya!
Och jaaaaaaaa, för er som missat det, jag har glasögon. Fast endast framför tv, dator och skola. Men jag gillar det faktist. Lite iallafall.. Hur som helst så hittade jag ett par skitsnygga, fast jag såg ut som en robot i dom tycker jag. Som ett platthuvud typ, eller som en lågstadie lärare.. HEHE vilken jävla robot va? Nä men jag hittar aldrig bågar som passar mig. Har ett ganska smalt huvud + att det är format som ett missbildat päron. Men vem fan ska bry sig? MAN SKA VARA NÖJD MED SIG SJÄLV. Det ska man! Även om man har ett..huvud..som..ett...päron.. Ja.

Ikväll ska jag nog till Linzo my dear friend. Matilda skulle också dit I think. Kommer bli nice med 2 supernice brudar!
Jaja, nu ska jag bättra på min runda lilla mage och äta massa sött. Gooodis.

        

MED OCH UTAN BRILLS! Jag blottar mig nervöst inför er... heheheeh.
PS. hoptryckt huvud är också snyggt DS.


harmonisk klapp på rumpisen/ ajda


Kommentarer
Postat av: sandysolsken

iiiiiiiiiiiiida...... ALNÖ IF DAM ÄGER!

2008-09-20 @ 19:33:58
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: anna ja

de är fränt med glasögon ju

2008-10-05 @ 01:20:11
URL: http://ajspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0