HIGH FIVE!

......High ten, you're my best friend! =)=)=)

Hehe en grym liten visa Engelina lärde mig för ett tag sedan. Som i sin tur hade lärt sig den av sin 9-åriga lillasyster. Så mycket lärdom det finns i denna värld som jag ingentligen inte vet om. Och som inte du vet om. Det är ju lite synd. För er alltså. Att ni aldrig kommer bli lika smartis som jag. Men ni lär er med tiden ska ni se!

Idag spelade jag match, igen. Fick inte spela så mycket idag pga av förkyldningen. Och vi loosade med 3-1.. Vi har inte förlorat en ändå match på 10 matcher, så kommer dethär. Hyfsat sur man få bli då. Fast.. det var jag som klämde in målet (H) Hade med 4 GiiRlZz  från 94:laget också, gick väl bra för dom. HEHE okej, det gick superduper bra!!!!!! BRA JOBBAT. (dom läser min blogg..vissa av dom..)

Efter matchen åt jag lite käk *KrOcKetTer FoR LaJjF*. Sedan kom Sandra. Tråkigt men sant, ja, Sandra.

Nej jag schämta bara med dig Sandy! Vi hade det jätte trevligt. Gick upp till Statoil, hurtiga som vi är(!) och hyrde en ryyyysare. Sedan gjorde vi oss hemsatta i soffan med chips och lättdryck. Efter ett tag tände mammsen lite ljus åt oss och gav oss äppelpaj, Mmm-Mm-MM-mm. Sedan drog Sandra hem och lämnade mig ensam, så jag gjorde mig ännu mer hemsatt i soffan tillsammans med Dell Bärbara.

Och nu ska jag göra mig en kopp med varm oboy. Sedan borsta tanden. Sedan borsta stråna.

fet puss / ii



SÅHÄR mina vänner...ser mitt favoritparaply ut<3


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, min påse!

2008-09-08 @ 08:22:32
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: engelina

give me five give me ten your my best friend ! :D

2008-09-08 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0