cissi utan mellannamn

HEEEELLO.


Fick just veta från pappa att vi tillsist kom 2:a i div.4. Så 1:a i division 3 och 2:a i divsion 4. Inte så dåligt va?=)


Sitter nere i vardagsrummet nu och ser på nått sjukt barnprogram på tv:en. Ska på birsta idag igen med min favorite.
CECILIAAAHH LIIIIIIIIIIIINDHHH. Nä men Cissilito. Som jag inte umgåts med på hur länge som helst. Känns bra i hjärtegropen min!

Kanske klämmer in en dagens innan jag drar iväg. Borde typ vara premiär eftersom att det lär bli första gången jag gör det!;> Jaja. Nu ska jag göra mig i ordning..

nyp i ljumsken / ajda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej där:)

gå gärna in på min blogg för att läsa om

"msn mannen" så det går ut till fler personer så

inte någon går på hans trick!! skön blogg hade du förresten :)



take care!

2008-09-22 @ 01:15:03
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0