skolan

TJENARE!



Sitter just nu på skolan i aulan, har hål i typ 2 timmar. Mycket skönt!
Alltså en sak jag har funderat på, är att Ben&Jerry's glass är skitpopulär i bloggvärlden. Och vissa av dom innehåller kakdeg, chokladbitar osv. Jag har aldrig testat en! Men jag vill. Blir skitsugen just nu eftersom att jag håller på att hungra ihjäl och känns som att jag bor i nått fattigt litet gatuhört i asien. Men så går det när man inte har käkat frukost..

Aja, nu ska jag gå och kolla vad det är till lunch.

kysssss i jumsken / ajda


Kommentarer
Postat av: harrygirl

jessica har smakat den glassen, den hette typ new york tjosan...... ÄR SUGEN PÅ SÅN JAG MED ! :):)

2008-10-09 @ 13:40:10
Postat av: astridelander

glassen är kaaaanon, käkat sönder typ 5 paket. och hey gud vad härlig den är! :D

2008-10-09 @ 17:09:44
URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ju säga att Ben&Jerry's är SÅÅÅÅÅÅÅ HIMLA GOOOD!

2008-10-09 @ 20:34:04
URL: http://jenniifferg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0