vad vill ni att jag ska blogga om?

Halo.


Jag har ingen sådär större blogglust just nu.. är så himla trött, har nog bara sovit i ca 6 h inatt. Men det är nice.
Linn sov somsagt hos mig inatt, som vanligt somnade hon före mig. Så där låg jag och hörde på hennes tunga snarkningar och smålog lite innan jag tillslut somnade in. Ja, som vanligt.

Vaknade sedan kl 10 av att Linn kollar på mig och säger: Jag har varit vaken typ ASLÄNGE, kunde inte somna om.
Okej hehehhh sa jag, men somnade aldrig om jag heller :( Bara att kliva upp.

SÅÅÅÅÅååå.. Vad har vi gjort idag då? Ätit. Spelat kort. Fixat blogg till Linzo! Checka in den vettja; http://dougiepoynters.blogg.se, vad tycker ni om designen? Fin va? *BliinkbLinK*
Sen har vi bara umgåts lixom.

Nä nu ska jag ner och kolla vad lillasyster tagit vägen.

KYSS / ajda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0