förslag på presenter då?

Hej älskade.

Någon som hann läsa
mitt inlägg tidigare? Tog iallafall bort det. Och ursäkta inlägget. Men jag var arg och sur på allt och alla. Men nu är allt mycket bättre!

Solen skiner, himlen är blå. 29 grader är det också. Perfekt dag för att ligga ute i solen med en skål med jordgubbar.
Men eftersom att jag har match i kväll är det inte alls en bra ide. En annan ide jag har är att åka in till birsta city och kolla på present åt Ellen och Jossan som fyller år om 2 dagar. Help meeee! Men jag orkar inte.. Får bli imorgon. Måste bli imorgon. Jag skjuter jämt upp på saker och ting. Har funderat lite på det. "gör det imorgon, gör det senare". Men det blir heller aldrig så..

Snart fyller jag också år, eller om 24 dagar för att vara exakt. Men 3 veckor går ju fort! Och vet ni vad jag önskar mig?
En killkompis som är bög. Haha. Skratta på. Nu kan ni sluta skratta. För tänk er, han skulle man kunna snacka killproblem med. Han skulle förstå en värsta väl hur man känner. Han skulle älska att ta med en ut på en shoppingrunda. Nu lät jag.. pretto. Men pretentlös är jag inte alls. Jag lever upp till mina små mål här i livet. Tror jag.. En till sak jag önskar mig är en resa till england och manikyr,pedikyr + spabehandling. Så vad säger ni? Make my dream become true little crazy faaanz!!

Nu ska jag käka upp min lunch.

.. ytliga kyssar/ i


mmmMMmmMm

Kommentarer
Postat av: Sandra

VAD ÖNSKAR DU DIG :D <3

2008-07-31 @ 13:29:05
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0