svarar

Men hurrni vad dålig ni var på att fråga. fy.. men självklart ska ni andra få era svar för det.



annaa
1. hur är och ser din drömkille ut?
2. din favvomat?


svar: 1. Jag har nog ingen spec drömkille.. Men gärna blond-mellanblond,lång, vara rolig, ha magrutor, ska ha snyggt hår!, trevlig, snäll, inte föööör omtänksam, kunna sjunga, ha lite lockigt hår. Finns du där ute nånstans dreeeamboy?..
2. Pappas grillat. mums det.

michaela
va är de värsta du vet?

svar: brutna ben ger mig verkligen kalla kårar. Annars är det nog känslan att veta att mina pengar är slut:(

MAAALIN
ditt favortiplagg och vad kostade det?!:)

svar: oj malin jag har ingen aning.. Kanske mina beige chinos som jag fyndade,200 spänn på rea. Eller en vit klänning från gina som jag inte minns vad den kostade. :)

anonym hhihi
vem beundrar du?
vad heter bästa kompisen?
vad gör du just NU?

svar: Tom Fletcher och Hanapee.
Mina bästa kompisar heter Linn, Cissi, Matilda och Sandra.
Just nu sitter jag och gäspar i soffan medans jag ser på ett program med mammsen.



Hoppas ni få blev nöjd med svaren iallafall. Hahahaha

puss / i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0