Okej kompisar..

.. Öland. Imorgon. I en vecka. Drygt en vecka iallafall. Det ska bli så skönt..
ÅH NEJ! Jag har glömt att föra över bilderna från min kamera & ladda kameran! Måste göras. Sedan ska jag ner, ta mig en macka och bara känna lugnet.
UHU jag kommer sakna mina nära och kära så mycket, sååå mkt. Ni får lova att höra av er 24/7, och berätta att livet känns så trist för er när jag är nere på öland och att ni inte kommer att skratta på 8 dagar tills vi träffas igen! Lova det!!!!!
Hehe ser Cissilito sitta där hemma i stolen och nicka instämmande. HEHEHE. Bra.

Men vad är jag på humör förresten? Och varför frågar jag mig det förresten?! Jag ÄLSKAR ju mig själv när jag är såhär. la-la-la-love. Lika mycket som jag älskar mitt egna lilla sötsug efter socker! Eller som stanken från nyanvända benskydd!
SÅ mkt älskar jag det. Mitt självförtroende ligger på nivå 10000 nu. Känns bra, ne fyfan vad drygt inlägg. Här kommer en bild elr 2 vettja.

 
1. Älskar min nya vältränade,muskulösa, six-pack kropp. SPEXIGT.
2.Kära gud, jag hoppas innerligt på bra väder och snygga killar där nere..


..AMEN. /ajdahooe

Kommentarer
Postat av: sandra.

kommer sakna dig som fan iiiiiida! varför ska du åka för? jaja, men jag tycker du ska ta massa kost på killara och visa för mig (A) och såå kan du ge dom MITT (inte ditt) nummer :) hehe, älskar dig <3

2008-07-17 @ 23:12:39
URL: http://sanderaf.blogg.se/
Postat av: engelina

asså kommer sakna dig gmn , måste träffas när du kommer hem! :) pussokraam - loveY <3

2008-07-17 @ 23:19:38
Postat av: cissilithoo

klart jag läser gumman, jag saknar dig redan men snart har det gått en dag så då kommer du snart hem, älskar dig min idapida <3

2008-07-18 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0