nu är min kropp verkligen tröttiz. samma med mig

HEJ MINA SMÅ FETTON.

Vi förlorade med 2-0.
What else can I say? Vi hade matchen hela första halvlek, och tur som dom hade kom dom över på våran planhalva 1 gång och fick in ett skitmål. Andra halvleken spelade vi väl sådär och dom gjorde även att till mål i slutminuterna. Annars så gick det ganska bra för mig, känner att jag har en förkylning i kroppen för jag orkar inte lika mycket som jag brukar orka. Men ingenting jag förväntade mig heller!

Imorgon är det mittnorden
. Jag vet inte om jag ska vara med eller inte.. Alltså det är 94orna som spelar och jag spelar ju inte med 94orna men jag får för min tränare, om jag orkar dvs. Får se hur det blir med det. Nej alltså. Detta inlägg handlade bara om fotboll känns det som. Inte för att det gör mig något! men ni kanske vill höra något intressantare..

Nä jag vet inte. Jag är bara trött. Men jag måste avsluta detta inlägg med ett skämt. Eller med en rolig mening...



....När sandra dricker något, ur flaska eller glas, ser hon ledsen ut. Ungefär såhär:



Haha. VARJE GÅNG.


godnatt puss / idaho

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, tackar iiiiiiida :P

2008-08-01 @ 09:37:38
URL: http://sanderaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0