nu är det gjort. done. finish. känns bra, aaaaaahhh..

God kväll.



Jag har nyss tryckt i mig en glass. Köpt av glassbilen förra veckan på min syster begäran. Det var gott.
Heheeeee.


Kvällen har jag spenderat 150 m från mig, dvs hemma hos Linn. Tillsammans med månza,matilda och linzo själv.
Det var väl kul. Haha vi såg även lite på "so you think you can dance", någon annan som också gjorde det?
Iallafall var det en större tjej på typ 30 år som sa: "Jag har sett programmet och tyckte det var kul, jag vet ju att jag kan dansa så jag tänkte att det kanske skulle vara roligt att vara med" Något sånt.
Så börjar musiken och hon springer bara omkring på golvet och korstar benen, rör lite mjukt på magen så gott det går.
Såg ungefär ut som en elefant-mamma på första ballett lektionen..
Haha så jävla skrattretande såna människor är. Till ursäkt sa hon något om att det var halt och att hon gjorde bort sig i mitten.

Jaja..men imorn! Imorgon imorgon imorgon.............. ska jag in till staden med stephani och kolla på en ny bikini till öland. Må..åå..ste....hi..tt.a.. Sedan ska vi hit hem igen, och linn skulle nog också komma över. NICE där flickor.
Nä nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tanden.

simma lugnt/ ajdo


Jag vet att ni gillar bilden.. Lägg märke till stephani som flyger in the background :) :):):)

 

Kommentarer
Postat av: hp

nej min lilla vän, han var hemma och sydde! måste ha varit nån annan 10poängare du såg!



mycket kärlek o smek /hp

2008-07-16 @ 00:11:58
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0