jag är täppt i min nose

Helo little cupcakes.



Idag var jag som sagt
med cissi på stan, köpte 3 saker... Någon som kan gissa vad? Ett par nya chinos! Mörkblå var dom. Sen köpte jag ett par jeans också, och en svart väska. Cissilito köpte något till mig också, och jag vet inte vad. Vart var jag när du köpte det?!.

Denna månad känner jag mig pank. eller det är sådär jag-kommer-bli-pank kännande jag har. Ska köpa presenter åt både matilda och cissi. Vad önskar ni er tjejor? Åååååååh det är så jobbigt att köpa present till någon tycker jag. Om man inte vet vad dom önskar sig alltså. Man går omkring där i affärerna och spanar runt och vet inte efter vad. Fortfarande vill man ju att de ska bli glada över det. Eller vad säger ni? Har ni lika svårt att köpa present som jag?


Ikväll iallafall. Jag ska bort med familjen och käka hos några. Ska väl bli trevligt..
Nä nu ringer stephani ska ta ett ordentligt snack med henne! hehehe

puss och smek / i




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0