it's good to be home..

JAPP! nu är jag hemma. Kom hem igårkväll runt halv 1 tror jag klockan var. Har haft det helt underbart på öland. Min önskan slog också in! Fanns gott om snygga killar och bra väder hade vi alla dagar utom en. Då förstå ni nog att jag har legat och pressat min lilla albinokropp för att bli brun. Och nu har jag fått lite färg, det är nice. En till sak jag har fått är feber. Fick det igår morse.. jag vaknade idag i hopp om att den hade försvunnit, men no. Såååååå, det blir nog inte något speciellt som händer en fin dag som denna. Igentligen skulle jag vara med på vårat träningsläger som varit nu i helgen, åtminstonde andra passet.. men ni kan ju räkna ut själva att det inte alls blir så.


Tråkigt tycker jag. Dethär med febern min. Någon som har förslag på vad jag kan hitta på? Först tänkte jag dra in till staden en sväng och kolla om jag hittar något. Men sedan kom jag på att jag kommer svettas ihjäl! Jag gör det redan nu. Som en liten gris känner jag mig.

Det är en sak jag måste berätta bara, om min dröm. Jag drömde att jag och Cecilia skulle gå på typ auktion eller vad det var. Nått sånt. Så kommer mcfly grabbarna upp på scenen och börjar sjunga. Och jag skriker hejdlöst "DANNYYYY!".
Sedan ringer jag linn och berättar, hon trodde inte på mig. Så då sa jag att jag skulle skricka en bild på dom med mobilen, så jag gjorde det. Då kom hon också dit! Åh så jävla lyckliga var vi. Linn sa "jag trodde dom aldrig skulle komma till sverige, så bara står dom här nu" och tårarna forsade ner längst hennes kinder. Samma för mig. Men nu kommer det bästa.... jag,linn, cissi och nån till tjej fick åka med en sväng i deras bil!! Så satt vi där och skrattade ikapp med boyzen, och pratade. Engelska såklart. Gick lite svårt i vissa stunder men det funkade!.

Det är lite skumt sådär.
Att dom kom och besökte mig i min dröm. Jag menar, det känns nästan som att jag aldrig kommer få träffa/se dom. Aldrig. Nej, aldrig. Haha dramitiskt det lät, med aldrig. Men det är sant!
Nä nu jävlar, LINZO! Vi måste dra till england, vi måste dra till en av deras konserter. VI MÅSTE. Det känns som att dom berättade det i drömmen min. ÅH!! jag blir så glad av bara tanken att få se dom.


Nu ska jag äta frukost.. Kanske kmr nån spexo bild från öland senare när jag har fört över bilderna.
Kyss på er så länge! Och en extra till Mcfly-killarna!
/ ida


Kommentarer
Postat av: anonym

du är underbaar ida !!

2008-07-27 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0