hana-pee klubbbbbbbbbbbbbbbbben

Hej vänner och främlingar.


Sitter just nu hemma hos Stephani och kom hit runt kl 2. Hon håller på att platta sitt hår, sedan ska vi troligen ut på en liten cykeltur. Får väl se hur det går, hehe.

Igår var jag på bio med Cissi och Stephani, såg Sex and the city 2 veckor senare än alla andra sundsvallsbor :) Men den var riktigt bra tycker jag. Och det var ju treeevligt också förutom att jag tappade ut mina popcorn. "åh nej" pep jag. Men som tur var fick jag smaka av Stephizz, hugglo där. 

Ja juste, jag och Stephani gick med i Hana-pee klubben nyss, vi är så grymt coola nu. Dock gick vi bara med för att få sånadär armband. Haha.

Nä nu börjar hon bli klar. Så vi hörs senare



simma lugnt/ ida

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0