A phonecall who changes everything. Or.. changes much iallafall:)

Halo.



Idag vaknade jag kl halv 12 och bestämde mig för att jag skulle ut och springa. Så jag gick ner till köket och åt 2 mackor och ett stort glas juice innan jag drog iväg. Sprang inte så överdrivet långt idag.. kanske 3-4 km eftersom att jag gick en bit också. Men skönt var det iallafall. Sedan ringde Cecilia mig och frågade om jag kunde komma ut till tranviken en stund..jag åkte dit efter jag hade käkat lunch. Men självklart ska det bli typ pissväder bara för att jag kom dit, massa moln och kallt blev det med. Men nu är jag iallafall hemma, kanske skulle vara med hon som är sämst på volleyboll lite senare. Cissi.
Hehheh nej jag skojar bara med dig lillen, du är ju fetgrym.

 
Och igår lekte jag med stephani ända tills kl 11 på kvällen, det var kul. STEPHOOE AND AJDAHOOE, you name it;)
Skulle igentligen vara med hon idag också, men det blev inte så.. Istället blir det nog staden imorn. Sen hem till mig. Nu vet ni det.


ÅH när jag åker till öland vill jag ha med alla mina kompisar.Kommer bli dö-trist ibland när jag vill spexa till det lite och ingen kmr förstå mig? Eller när jag drar ett classico skämt a la Linzo and Ajdo. Vem kommer skratta dårå? Bara jag, helt själv. I ett hörn. Utan vänner. Bara dom närmsta jag känner. Och sen en finne jag klämmer. Ha-ha nu är jag tråkig...
Men jag får helt enkelt ta mig i kragen och bli en seriös person.

??


kysssss/ i

Kommentarer
Postat av: cissilitho

haha du är bra rolig du!!!

2008-07-15 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0