oj glömde att spara..

Tjena,

Måste bara få börja med att säga: JAG SOV HELA NATTEN INATT FRÅN KL halv 11.. så jävla skönt!
Hehe.. Är det lugnt med er alla då? :) :):):):)

Kom hem idag runt klockan 2, fick sluta lite tidigare vilket var skööönt. Igår kom pappa hem från spaninen, så vi satt och pratade lite med varandra på kvällen angående fotbollen. Jag har ju varit sjuk i fleraflera veckor som ni säkert vet, och det har gjort att jag inte har tränat ofta alls(eller spelat matcher). Idag är det match med div.3 och jag får stå över matchen för jag har inte kommit igång än med alla träningar.. Hur som helst frågade pappa mig då om jag ville spela med 94:erna idag och att han kunde ringa och höra med deras tränare, för papi tycker det skulle vara bra för mig med minst 1 match i veckan, och dessutom är det ju bra för min del eftersom att jag ska på cup med dom om knappt 1 månad, så jag lär mig deras spel. Jag sa att han kunde det så han ringde och frågade marcus,(deras tränare) vad han tyckte om det och blablablabl.. Jag ska iallafall spela med 94:erna ikväll ute i selånger,mot selånger..
Önska mig lycka till:D

Jag är så glaaaaaad idag + att det är svinfint väder ute!
men nu har ni fått hört lite hur allt ligger till;)
bloggar kanske lite senare och möjligtvis efter matchen om jag hinner, så ni får reda på hur det har gått.
hare götttttttttttt

/ida mathiasson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0