städdag hemma hos ida

Godmorgon
Klev upp tidigt idag för även idag är det städdag här hemma för mig! Plockade undan alla saker igår på rummet sedan orkade jag inte göra nått mer så jag ska dammsuga och dammtorka där idag. + Att jag ska vara så snäll och göra mam&pap en tjänst så jag ska dammsuga lite nere.
Efter det tänkte jag ringa mamma och fråga om hon hade tid att gå på stan med mig idag på hennes lunch. För jag måste köpa lite saker till Aros.. Och jag tänkte att hon skulle få betala! hihi.
Lite saker jag hitills kommit på som måste köpas! :
• Hårnålar
• Hårsnoddar
• Nått nice hårband (har tappat bort alla mina :/)
• Shampoo & Balsam
• Tandkräm
• Hårspray
• Skavsårsplåster (alltid bra att ha med sig!)
• Ipren.

Ingen som har något förslag, om det är något speciellt man behöver ha med sig på cup?
Hur som helst tänkte jag även kolla på en ny bikini, plus att jag tänkte köpa ett linne jag har hittat på H&M.

Nu ska jag ner och käka lite frukost, sedan blire städning och duschning för min del!

Hörs / i

frukosttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0