Älskar armband, speciellt dessa från forever21

armband från forever21


Tja,
Idag vaknade jag med världens förkylningshuvudvärk. Jag som skulle åka och shoppa lite med Sandra.. förlåt! Men jag har även lite feber. Det som inte gör saken bättre är att vi ska få besök ikväll, några vänner till familjen. Och de ska sova här?! Men nej tack mamma, säg nej, säg nej. Åh vad less jag blir. Efter det lilla beskedet tog jag mig ett allvarligt snack med mitt moraliska stöd - Sandra. Jag sa att även vad hon säger eller tycker, och även om jag är skitförkyld så ska jag sova hos henne ikväll. Men det var lixom no problems för Sandra, åh tack så mkt! MIN DAG ÄR RÄDDAD. Om man bortser från den hemska huvudvärken.

Aja, nu ska jag äta lite mat..
Bloggar senare!

Kommentarer
Postat av: FASHIONPICS

SNYGGT!!!



xx

//fashionpics

2008-06-29 @ 15:09:27
URL: http://fashionpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0