tjenare

kom nyss hem från skolan, och just  nu är jag med sandra hemma hos henne,kulkul.
fast igentligen ska vi bara plugga på nu som idioter tills hennens utveckligsamtal!
fast, det gör vi inte. iallafall inte jag. sandra sitter och läser tyska, vilket fult språk,
seriöst. haha det låter så kul :)

idag på skolan började vi med våran "köttbulle saga" på biologin. alltså, det handlar om mat-
spjälkningen. min köttbulle heter faktist Pär, gulligt vaaaaaaaaaa? (: hehe nerå
jag tycker det är lite snuskigt med typ galla, sur magsaft, tarmar och sånt.
skulle aldrig palla att bli biologilärare, läkare eller något sånt!

mmmMmMmm jag och sandra sitter och äter bullar med saft, som på goda tiden :')
men nu tog det slut? HALLÅ SANDRA DIN GLUPSKA MÄNNISKA. hihi närå visst är jag oseriös idag?
jag vet inte varför, kanske för att jag är med sandra hiihihihihih


    
1. on our way to school. 2. min outfit idag då. 3. fat legs. 4. sandra är lite busig, inte springa över vägen sådär :o 5.haha "IDA DET KOMMER EN BIL HIHIHIHIII"

kram/ ajda


Kommentarer
Postat av: sandraaaa

MÄÄÄH! hur fan springer jag?!?!?! hehehehehehe :P damp unge ?
hehehe :P okekj jag kanske inte är så mycke bättre själv emn jaja ::P hehwhwhwdkli jfkasl alltid2 1lika roligt att dampa med dig dni lilla BÄBIS! HEHEEHEHE! jag är din MAMA!

2008-04-21 @ 16:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0