jag har solat

i 45 minuter ute idag :D min mage och benen och såklart mitt lilla köttbulle ansikte:)
Blev jag nå brun då? ehm nej typ inte alls. Blev liiiiite brun på magen och fick mest bara
lite fräknar på min näsa?!
I övrigt så har det inte hänt ett dugg kul idag på skolan.. eller jo nu kom jag på en sak
som hände, det var några i 9an som tände på gräset vid ica-backen så det stank, och
det rykte mkt. eller rök? äh. min svenska älskar ni.. och sen så kom brandkåren?
Hihihiihihihiihi eller jag menar haha.

Inatt har jag sovit typ 4-5 timmar för min hosta är inte bra än.. Så kanske inte får vara
med på träningen ikväll för pappa..
 Ååååååh förresten hade vi ju So prov idag och asså..
Det gick så himla dåligt! Haha IG to meeeeeee.

Ahh shit jag håller verkligen på att kissa på mig nu så jag måste besöka
WC en snabbis.. läggetr in billdr santr!!

Kommentarer
Postat av: sandraaaa

jaaag tycketr om sommar !!!!!!!! puss på rumpan

2008-04-24 @ 17:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0