14 september och ida har namnsdag!

Hi BlOgGeN oCh AlLa BlOgGlÄsArE.


Idag har jag namnsdag! Coolt vaaaa..
Inte för att vi firar namnsdagar här hemma hos fam. Mathiasson. En kram och ett grattis på namnsdagen är det som gäller.

Iallafall så har jag varit och kollat på våran innebandy match idag, dock träningsmatch och jag var inte med, vi förlorade iallafall med 6-1. Eller blev det 5-1? Riktigt skämmigt var det att sitta där och heja på ABK iallafall. VI SÖÖÖÖG. Helt ärligt. Förlåt ni som spelade om ni läser, som jag vet att vissa gör. Det var typ 4 st på plan som jobbade.. Hihi.

Sedan åkte jag hem och åt lite kyckling gryta. Det satt fint i min mage.
Och nu sitter jag här och öppnar mig för er.

Öppnar kanske inte är exakt det rätta ordet. Jag är inte så öppen av mig. Alltså, träffar jag nya personer så är jag inte den som i första hand lättar på trycket och liksom gone wild. Jag måste först lära mig personen eller vad man säger, veta om dom kommer tänka "Den här tjejen är ju helt störd." ifall jag skulle vara mitt exakta jag. Medans ni sitter och läser detta tänker ni nog att det är fel av mig. För då är det ju inte real me dom först och främst lär känna. Det kan bero på att jag är blygish.. he..he. Eller kan det kanske vara normalt?.. INGEN SOM VET NEJ INGEN SOM VEEET.. nananana.
Men att göra så behöver inte betyda att det är negativt. Det kan vara en riktig fördel ibland. Det jag vill få fram med det är att det finns då en risk att man öppnar sig alldeles för tidigt för en person. Och sedan kanske man blir lite lurad.. Lite utnyttjad.. HEHE vad snackar jag om igentligen?

.......................................................

Ikväll har jag iallafall distriktslags träning med innebandyn F93. Är skittrött i kroppen så vi får se vart det lider. Vi ska spela match mot ett skitbra lag som spelar i div.2 och kommer troligtvis få spö. Och sedan ska jag hem och sova. Om jag nu inte somnar ute på planen redan. SÅ HIMLA TRÖTT. Ge mig en pigg kommentar.. Måste....bli....pi.h.h..ggg..

Dask / ii



Kommentarer
Postat av: cecil

congratz!!

2008-09-14 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0